S A L I M

اطلاعیه
احتراماً؛ با توجه به واریز سود سهام سال 1402 شرکت سرمایه گذاری سلیم در تاریخ 1403/07/18 از طریق سامانه سجام، به اطلاع می رساند آن دسته از سهامداران محترمی که به دلیل عدم ثبت نام در سامانه سجام مطالبات سود خود را دریافت ننموده اند می بایستی جهت دریافت سود نقدی خود در اسرع وقت نسبت به تکمیل مشخصات و اعلام شماره حساب از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایند.
1- مراجعه حضوری به واحد امورسهام شرکت سرمایه گذاری سلیم به نشانی تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، ابتدای خیابان جلال آل احمد، پلاک 451 ، کد پستی 1461646455
2- به سایت شرکت سرمایه گذاری سلیم به آدرس saliminvest.ir قسمت امورسهام ، فرمهای امورسهام، مراجعه و فرم تکمیل اطلاعات سهامداران را دریافت نموده و پس از تکمیل مشخصات، اطلاعات مربوطه را به همراه مدارک شناسایی (تصویر شناسنامه و کارت ملی) به آدرس ایمیل mali@saliminvest.com و یا شماره فکس44203352 داخلی 104 ارسال فرمایند.
همچنین فرم فوق الذکر در سایت کدال به نشانی www.codal.ir مورخ 1403/07/21 نیز بارگزاری گردیده که سهامداران محترم با جستجوی نماد سلیم در سایت مذکور، امکان دریافت آن را خواهند داشت.
ضمناً از سهامداران محترمی که تاکنون نسبت به ثبت نام خود در سامانه سجام اقدام ننموده اند تقاضا دارد در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور به آدرس www.sejam.ir اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سلیم(سهامی عام)

تهران ، جلال آل احمد ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، پلاک 451

دنبال کنید

ایمیل: info@saliminvest.com
تلفن: 44203052

طراحی و پیاده سازی توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت سرمایه گذاری سلیم . کلیه حقوق محفوظ است.