S A L I M
سهامداران گرامی شرکت سرمایه گذاری سلیم
باسلام
احتراما در جهت شفافیت هرچه بیشتر، موارد زیر به استحضار می رساند:
۱_ در راستای مدیریت هزینه های برگزاری مجامع و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه سهامداران گرامی، شرکت مطابق برنامه ریزی انجام شده در مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ اقدام به برگزاری سه مجمع شامل مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده به شرح زیر می نماید:

  • ۱_۱_ مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) که راس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ شروع می گردد، موضوع مجمع تصویب صورتهای مالی و سایر موارد که در آگهی روزنامه درج گردیده است می باشد، که بر اساس ماده ۸۷ قانون تجارت با توجه به اینکه نوبت دوم می باشد با هر تعدادی از حاضرین رسمیت پیدا می نماید.
  • ۱_۲_ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) که راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ شروع می گردد، موضوع مجمع انتخاب اعضای حقوقی هیئت مدیره می باشد، که بر اساس ماده ۸۷ قانون تجارت با توجه به اینکه نوبت دوم می باشد با هر تعدادی از حاضرین رسمیت پیدا می نماید.
  • ۱_۳_ مجمع عمومی فوق العاده ( نوبت اول) راس ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ با موضوع تطبیق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس که برای رسمیت یافتن جلسه طبق ماده ۸۴ قانون تجارت می بایستی بیش از ۵۰ درصد صاحبان سهام حاضر باشند و در صورت به حدنصاب نرسیدن به نوبت دوم موکول خواهد شد. مکان برگزاری مجامع سالن همایش های بین المللی هتل المپیک می باشد که سهامداران گرامی یکساعت قبل از برگزاری مجمع با در دست داشتن مدارک هویتی می توانند اقدام به دریافت برگ ورود به مجمع نماید. برای رفاه حال سهامداران و جلوگیری از ایجاد ترافیک در هنگام ثبت اطلاعات حاضرین، آندسته از اشخاصی که وکالتنامه از سایر سهامداران دارند می توانند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ و ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ به دفتر شرکت مراجعه نمایند و اقدام به ثبت وکالتانه ها و دریافت برگه ورود به مجمع نمایند. مراتب فوق در اگهی های چاپ شده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ در روزنامه رسمی و سایت رسمی شرکت و سامانه کدال نیز درج گردیده است و سهامداران می توانند با مراجعه به آنها از جزئیات آگهی ها نیز مطلع گردند.
۲_در خصوص آن دسته از سهامدارانی که قبل از برگزاری مجمع مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ اقدام به خرید سهام سلیم می نمایند ولی تاکنون موفق به مراجعه به شرکت جهت ثبت در دفاتر نگردیده اند می توانند در روزهای ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ و ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ با مراجعه به واحد امورسهام شرکت اقدام به انتقال و ثبت سهام بنام خود نمایند.( مطابق با قانون تجارت سود تقسیمی مجمع به سهامداری تعلق خواهد گرفت که در روز مجمع مالک سهام باشد)

۳_ در خصوص سوالات و موضوعات مطرح شده پیرامون پذیرش شرکت در فرابورس لازم به ذکر است که پس انجام اصلاحات ساختاری لازم، درخواست پذیرش شرکت سرمایه گذاری سلیم در آذرماه سال گذشته تقدیم شرکت فرابورس گردیده و در حال حاضر در انتظار دعوت شرکت به هیئت پذیرش فرابورس می باشیم. بعد از برگزاری جلسه هئیت پذیرش و در صورت موافقت هئیت با پذیرش شرکت سلیم در فرابورس، شرکت وارد گام بعدی که درج نماد خواهد بود شده و در گام بعد اقدام به ثبت اطلاعات سهامداران نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی خواهیم نمود. شایان ذکر است در خصوص قیمت بازگشایی نماد روی تابلو و همچنین نحوه بازگشایی در حال حاضر هیچگونه اظهار نظری نمی توان انجام داد، چرا که موضوع کشف قیمت و نحوه بازگشایی آخرین گام از فرایند پذیرش بوده و شرکت در این خصوص تابع الزامات و دستورالعمل های فرابورس خواهد بود.

۴_ تمامی اطلاعیه ها و آگهی های شرکت از طریق روزنامه رسمی شرکت ( رسالت)، سایت رسمی شرکت به آدرس www.saliminvest.ir و سامانه کدال سازمان بورس به آدرس www.codal.ir و سامانه بله به آدرس  http://ble.ir/saliminvestment به اطلاع سهامداران گرامی خواهد رسید و این شرکت در پیام رسانهای واتساپ و تلگرام و اینستاگرام هیچگونه کانال یا گروهی ندارد و تابع قوانین می باشد. لذا تمامی کانالها و گروهایی که بنام شرکت سرمایه گذاری سلیم در حال فعالیت می باشند، هیچگونه ارتباطی با شرکت سلیم نداشته و ضروریست که سهامداران گرامی نسبت به اخبار و اطلاعات غیر کارشناسی و بعضا اشتباهی که توسط گردانندگان این کانالها و گروها درج می گردد، هوشیار باشند و در دام سوداگران و دلالان سهام گرفتار نگردند.

۵_ ترکیب فعلی سهامداران سلیم شامل ۲۷ درصد درمالکیت سهامدارعمده( ایران خودرو دیزل) و ۷۳ درصد در مالکیت سهامداران حقیقی که بالغ بر ۴۵ هزار نفر می باشد، از ۴۵ هزار نفر سهامدار حقیقی بیش از ۳۰ هزار نفر سهامشان آزاد و درمالکیت سهامدار می باشد و کمتر از ۱۵ هزار نفر از سهامداران، سهامشان در وثیقه ی تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی می باشد. معامله و نقل و انتقال سهامی که آزاد می باشد بلامانع می باشد و تا زمان نهایی شدن پذیرش، شرکت شرایطی را فراهم نموده است که سهامداران در پنجم هرماه بتوانند با مراجعه به شرکت نقل و انتقالات را در دفتر سهام ثبت نماید.

۶_ در پایان خاطر نشان می سازد که اعضای هئیت مدیره و تیم اجرایی شرکت تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران و پذیرش شرکت در فرابورس نموده است که خوشبختانه طی سال گذشته به هدف اول که کسب سود حداکثری بود، نائل آمدیم و انشااله طی ماههای آینده رسالت دوم را نیز به انتها خواهیم رساند و با پذیرش سلیم در یکی از بازارها کام خانواده ی بزرگ ایران خودرو را شیرین خواهیم نمود.لذا حضور هرچه پرشور تر سهامداران گرامی در مجامع پیشرو موجب دلگرمی بیشتر ما برای ادامه مسیر خواهد بود.

تهران ، جلال آل احمد ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، پلاک 451

دنبال کنید

ایمیل: info@saliminvest.com
تلفن: 44203052

طراحی و پیاده سازی توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت سرمایه گذاری سلیم . کلیه حقوق محفوظ است.