S A L I M

سهامداران محترم شرکت سرمایه گذاری سلیم

باسلام

احتراما به استحضار می رساند در راستای اجرایی شدن فرایند پذیرش و ورود به گام بعدی،  مطابق درخواست شرکت فرابورس لیست سهامداران شرکت جهت ثبت در سپرده گذاری مرکزی ارسال خواهد شد،  لذا از تمامی کسانی که اقدام به خرید و فروش سهام نموده اند و نسبت به ثبت آن در دفاتر شرکت اقدام ننموده اند، خواهشمند است تا پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ 1402/11/04 با مراجعه به واحد امورسهام شرکت سرمایه گذاری سلیم و ارائه مدارک و مستندات معامله نسبت به ثبت آن در دفاتر شرکت و انتقال سهام بنام خریدار اقدام نمایند. لازم به ذکر است بعد از تاریخ مذکور لیست سهامداران شرکت به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال گردیده و امکان هیچگونه تغییر و جابجایی در لیست سهامداران تا زمان بازگشایی نماد در بازار اصلی وجود نخواهد داشت و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت. 

همچنین تاکید می گردد سهامداران محترمی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام ننموده اند هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند تا امکان تخصیص سهام توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی بنام سهامدار فراهم گردد.

بعد از نهایی شدن فرایند ثبت سهامداران در سپرده گذاری مرکزی، انشااله وارد گام بعدی که درج در بازار اصلی فرابورس و تعیین ارزش شرکت می باشد خواهیم گردید.

سهامداران گرامی ضروریست که اخبار و اطلاعیه های موثق را صرفا از کانال رسمی شرکت سرمایه گذاری سلیم اخذ نمایند. 

🔸️کانال رسمی و اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه گذاری سلیم

https://ble.ir/saliminvestment

▫️وب سایت:

Www.saliminvest.ir

مطالب مرتبط

تهران ، جلال آل احمد ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، پلاک 451

دنبال کنید

ایمیل: info@saliminvest.com
تلفن: 44203052

طراحی و پیاده سازی توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت سرمایه گذاری سلیم . کلیه حقوق محفوظ است.